Va med mina gumma Ida idag:)

2010-05-25, 20:34:35 / Kategori: Allmänt

Idag så har jag inte så mycket att berätta om faktiskt. Var med Ida idag, så skulle vi hämta hennes kläder, som hon och hennes mamma har beställt åt Ida. När vi hade hämtat paketet och åkte hem, så när hon skulle öppna, så var det bara en av sakerna med. Det stog inte att byxorna skulle komma senare heller. Skjortan som hon hade beställt kosta ca 300 kronor, men ändå stog det att den kosta 499. Men det var med byxorna det kosta det, men byxorna var inte med. Är inte det konstigt?


Efter vi hade hämtat det, och efter Ida hade ätit så åkte vi hem till mej, så då åt jag, sen så gick vi upp till mitt rum och kika på: Because I Said So. Väldigt bra film. Så ni har Ida åkt hem:( Blir att vara med Ida Imorgon också, kulkul! Får väl se vad vi ska hitta på då:)








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?