Shoppa i Hudik idag

2010-08-17, 22:16:45 / Kategori: Allmänt

Madde sov hos mej från igår till idag. Vi gick upp ungeför 06:00, vi sov i ungefär i 4-5 timmar:O Så då gick vi och fixa ordning oss, sen så gick vi ner och åt frukost, när vi hade gjort det så gick vi och satt oss i bilen, eftersom vi skulle åka och lämna lillebror och lillasyster på skolan, dom börja igår eller idag:O


När vi hade lämnat av dom i skolan, så bar det av till HUDIK! "glada hudik", haha:P När vi var framme, så gick jag och Madde och kolla runt på olika klädaffären, b.la: JC, Kappahl, Gina Tricot, Hollywood, Lindex... osv...

Jag shoppa:

* Bebis rosa tjocktröja, jättesöt, och skitsnygg!
* Aprikos färgat linne.
* Mörkblått linne.

Jag shoppa inte så himla mycket idag, eftersom jag vart så himla hungrig, och jag kan inte shoppa på tom mage? Haha.
När vi skulle åka så såg jag inte mamma, så jag ropa: Mamma?! På parkeringen och då kolla alla bak på mej, gissa om det var pinsamt? Haha...

Bilder från idag:




Jag vart så hungrig, så jag la mej i en Hello Kitty säng, men sängen är en aning kort, hehe.


Utanför Donken i Hudik, när vi hade ätit klart, då var jag mätt och belåten.


sdfg

haha fyfan! vart så hungrig så jag la mej ner? wtf



2010-09-19, 02:48:50



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?