Sjuk:(

2010-05-07, 11:08:28 / Kategori: Allmänt

Sitter nu vid datan sjuk och trött och lyssnar på en så himla bra låt!


Jag tänkte snart gå och ta ett spabad, men ansiktsmask och bara mysa och bada ett varmt bubbelbad. Sen ska jag nog äta frukost och bara ta det lungt.

DAGENS PLANER: Vänta på att Anton och Jonat ska komma, dom kommer ungefär 14:00, då ska vi väl bara ta det lungt, eftersom jag är sjuk. Sen ungefär 16:00, så kommer Madde. Då ska jag fråga henne om hon kan massera mej(A) Vi ska väl kika på nån film och bara ta det lungt, för jag orkar inte göra så mycke, för är så trött och sjuk. Ska fråga mamma om hon kan köpa dricka och godis åt mej, shit vad jag äter godis!:O Men det är gott;P Men när man är sjuk så tycker jag att man får gotta sej med godis. Om 3 dagar fyller jag ju år, ska bli så himla kul men jag är alltid nervös inför jag fyller år, det har jag alltid varit jag vet inte varför, det bara är så, menmen.

 

Ras Cricket - Skin




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?