Spabad idag hemma:)

2010-05-06, 22:37:14 / Kategori: Allmänt


Tog ett spabad idag, hade skumbad, lyssna på lugn musik, hade ansiktsmask på mej, låg och tog det lungt för jag hade så himla ont i huvudet och ont i halsen, så att ta ett bubbel och spabad hjälper bra mot huvudvärk, men huvudetvärken är inte borta, men det hjälper. Så jag tog det lungt och bara låg och bada. Super skönt!



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Klockan var ungefär: 13:00, så kom Frida till mej, då kika vi på film, och satt vid datan. Jag somna typ hela tiden. När klockan var: 16:00, så kom Anton och Jonat till mej och Frida, då tog vi det bara lungt. Lyssna på musik och prata och åt godis. Ovanligt att jag äter godis va?(A) Hehe. Sen kom Oskar. När klockan var ungefär: 21:30, så åkte dom hem:( Så nu sitter jag vid datan och tar det lungt, jag får se om jag ska till skolan imorgon, jag får se hur jag mår. Hoppas jag kryar på mej tills måndag, för då fyller jag ju år.




Tack för dagen: Anton, Frida, Jonat och Oskar:)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?