Idag blior det solasolasola!

2010-05-22, 11:31:58 / Kategori: Allmänt

 

Gomorgon alla solstålar!:) Nu har sommaren kommit hit till Sverige!:D ÄNTLIGEN!! Jag har längtat så himla mycket efter sommar och nu är den äntligen här!:) Bästa årstiden på året!




Efter jag hade bloggat igår, så drog vi ut och gick med Ida en bit, för hon skulle hem. Sen drog jag och Frida till mej en snabbis och hämta min söta rosa cykel, haha. Sen drog vi till en stopr gunga som man kan ligga i. Då låg vi i den och garva ihjäl oss nästan och lyssna på musik. Efter en timme ungefär så kom ambulansen och sen polisen och körde föbi. Då åkte dom ner till stenö, för det var nån tjej som hade sprungit ner till skogen:S Varför ska polisen och ambulansen komma för det liksom?:S Jaja, efter ett tag så kom Ted, Anton och Jonat till oss, då stog vi och snacka med dom. Efter ett tag så åkte Ted hem, för han skulle vara hemma 00:00, så när han åkte så stog vi och snacka med Anton och Jonat. När klockan var: 01:45, så drog jag och Frida hem till mej. Då skulle vi äta lite, men Frida va inte hungrig så då åt jag lite makaroner och dricka;) Sen så gick vi upp då satt jag på tv:en och kika på lite film. När klockan var ungefär: 03:30, så kom Robin, Anton och Jonat hem till mej och Frida. Då ringde Jonat och fråga om vi var vakna, och det var vi. Då sa dom att vi skulle komma ut. Då sa dom att dom skulle skjutsa hem Robin, så Anton fick vara med mej och Frida så länge. Då kika vi klart på filmen. När klockan var typ 04:00, så kom Jonat tillbaka och hämtade Anton. Efter det så somna jag och Frida. Så nu sitter vi lite vid datan och väntar på Jonh, Henrik, Simon, Ida och Madde ska komma. Sen blir det att bada i Stenö och sola:)



 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?