Stenö igår, årets dopp!

2010-05-21, 15:40:53 / Kategori: Allmänt

 

Förlåt om jag inte har skrivit nåt i bloggen, men har varit så upptagen.

Igår efter skolan så åkte jag och Frida till Ica, då köpte vi cola, mums! När vi hade köpt det så drog vi till stenö:D Då bada vi årets första bad, det var så himla skönt i vattnet, jag tröck ner Frida för annars skulle hon inte bada, haha, visst är jag duktig?^^ Hehe, när vi kom dit så var det massa skitungar där, så vänta tills dom hade gått, när dom drog så hoppa vi i. Jag trodde att det skulle vara mycket kallare, men det var det inte:) Det var mer än 20+, så himla skönt. Efter en stund så kom ......... och ........... och satt på bryggorna, sen simma vi till dom. Sen satt vi och prata med dom, sen stack dom för dom skulle hämta nåt eller vad det var. Då bada jag och Frida lite till, sen värmde vi oss med handuk, och sen drog vi hem till mej. Då bytte vi om och Frida fick låna kläder av mej, sen satt vi vid datan och tog det lungt. Efter typ 1 timme så drog vi till ....... och .......... (Inga namn nämns, av personliga skäl) Hos ........ och ........ så tog vi det lungt, och kika på film och åt lite. Efter nån timme, när vi var påväg hem så mötte vi Madde och Ida, dom satt och gunga i nån stor gunggrejs, hehe. Då satt jag mej med Ida, och Frida och Madde butta på. Efter ett tag så åkte vi hem, då gick Frida till sej och jag hem till mej. Då åt jag lite, och gick och la mej. På kvällen så börja det spöregna och åska, tycker det är så himla mysigt!

 






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?