Trött!

2010-05-01, 11:58:25 / Kategori: Allmänt

Nu sitter man vid datan med Frida, as trött. Funderar på att somna om igen, haha.


Igår var det en välsigt lyckad dag och kväll!:) Jag och Frida gick till ica och snacka med massa folk, sen kom Anton, Ted och Jonat och mötte oss, sen så drog dom hem till mej så jag och Frida gick hem till mej. När vi kom hem till mej så kika vi på film och hade det mys, sen efter ett tag så drog Ted hem. När klockan var ungefär: 02:30, så somna Frida typ, hehe. Då låg jag, Anton och Jonat och kolla på hon, hehe. Hon prata i sömnen, hon sa: Ne, sluta, sluta då, hehe. Sen vakna Frida igen, då kika vi på: Tomten Är Far Till Alla Barn, då somna Frida och Jonat i soffan typ, sen så låg jag och Anton och prata, då sa Frida och Jonat att vi skulle va tyst och gå in i mitt rum, då gjorde vi det. Så låg vi i min säng och prata och så. När klockan var ungefär: 03:30, så åkte Anton och Jonat hem, då gick vi ner och sa hejdå, när jag och Frida kom upp så la vi oss, och då somna vi direkt, shit va trött jag var! Så nu sitter vi hemma hos mej, om ett tag så ska vi dra till Frida och efter det så ska vi gå till Ica och handla lite godis och så.




IDAG: Ska snart dra till Frida och sen blir det att gå till Ica för ska handla lite godis och så sen så blir det att vara med Anton, Ted och Jonat. Dom kommer om ungefär 1 timme, då blir det att kika på film, sen drar vi och badar årets första dopp, jag "gruvar" mej tills vi ska bada, fyf*n va kallt det kommer vara!:O Men det ska nog gå bra:)

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?