SVAr, som är annorlunda med mitt ansikte:

2010-05-25, 19:46:29 / Kategori: Allmänt

 

SVAR: Vad som jag har gjort med mina ögonbryn:

 

 

SVAR: Vad som jag har gjort med mina ögonbryn:


Som ni ser har jag tagit bort mina ögonbryn, nu kanske ni sitter och undrar: Varför har hon tagit bort sina ögonbryn?! Det har jag svarat på:


SVAR: Jag har tagit bort mer och mer av mina ögonbryn för varje vecka/månad, och jag tyckte att jag ville prova på något nytt. Först tveka jag, men sen tog jag bort hela. Jag tycker faktiskt att det är modigt att ta bort ögonbrynen, eftersom det inte växer ut på 1-2 år igen. (Det beror helt på hur fort det växer, från person till person.) Men jag målar med en ögonbryns penna istället. Det som är så himla bra med att inte ha några ögonbryn är att man kan måla dom hur man vill. Men det som är så himla nekativt, är att om man är ute och inte har några ögonbryn, så får man väldigt mycket blickar, båda dåliga och bra. Jag tror inte att det är många som vågar göra nåt "stort", för det är så himla många som är oroliga för vad alla andra ska tycka. Ni ska inte bry er om andra. Även om nån har lika tröja som ni har köpt, så ska ni också ha på dej den, om ni vill, det kanske var ett dåligt exempel, menmen. Man gör som man vill, ingen annan bestämmer över sej själv, man bestämmer om sej själv och man väljer vad man vill göra. Alla gör misstag.


Det är många som har ju frågat mej: Varför har du tagit bort dina ögonbryn? Hur kan du gå sådär? Osv. Men jag tycker inte att det är så himla svårt, jag ville ändra, så jag tog bort dom, jag vet att det inte växer ut på skit länge, men tar den risken. Menmen.


Så nu vet ni det, men det som är så himla kul att höra med att jag har tagit bort ögonbrynen, är att det är många som tror att när jag har målat dit, så tror många att det är mina äkta ögonbryn, så det är väldigt kul att höra!


SÅ NU VET NI VAD JAG HAR GJORT:)

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?