Spendera dagen med grabbsen och min gumma Frida

2010-05-16, 20:13:29 / Kategori: Allmänt

 

Nu har John, Alex och Jonat åkt hem, och Frida gick nyss hem:( Men det vart en väldigt lyckad dag. Först så tog vi det bara lungt och satt och lyssna på musik och prata, och mumsa i oss godis, igen^^ Sen gick vi ut då åkte John och Alex lite moppe, sen så gick jag och Frida till ica, för vi skulle till hennes bror Pär och hans tjej Steffe, sen så gick vi hem till Frida och åt spagetti, mumsfillipabba. När vi hade ätit klart så lekte vi med Fridas bror Peters och hans tjej Emilias hund som heter Tyson. När vi hade gjort det så fick vi pengar av Fridas mamma för vi skulle till affären och fixa pengar på mobilen åt henne och köpa godis, hehe. Den drickan som är på bild är en ny dricka med ny smak, körsbär, smultron, äpple osv, vet ni vilken jag menar? Sen gick vi hem till Frida igen och efter det gick vi till mej, då satt vi och prata med John, Alex och Jonat, sen efter nån timme åkte dom hem, så jag och Frida kika på film och satt vid datan.

När vi va påväg hem till Frida, så kom det fram en hund bakom oss, jag hoppa till för jag trodde att det va nån som skrämde mej, då sprang den bort. Den va jätte gullig! Hoppas att det kom hem:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?