Sjukhuset imorgon

2010-05-26, 23:28:06 / Kategori: Allmänt

Nu har jag duschat klart. Ligger nu i sängen med min laptop, och äter lite. Jag sa ju i mitt förra inlägg att jag skulle säga vad jag skulle göra på sjukhuset imorgon.



Jag ska på sjukhuset imorgon, för att jag ska kolla mitt knä. Jag har ju vart och röntga mitt knä för typ 1-2 veckor sedan. Så imorgon får jag reda på vad det är för fel med knä. Om det inte skulle vara något med knäet, så skulle nog skicka brev att det var något "fel". Men det har dom inte gjort. men jag vet ju inte hur dom gör nu, menmen. Det är väl sånt som märks. Så det ska bli både nervöst/spännande och kul. Jag vill ju liksom ha reda på vad det är för något fel, och se vad man kan göra om det. Jag tror inte att jag kommer få operera mej allafall. jag ger er besked om hur det gick på sjukhuset, när jag kommer hem. Så imorgon blir det ingen skola.



Detta är en magnetröntgen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?