R.I.P Ida:´(

2010-05-09, 13:51:09 / Kategori: Allmänt

 

Datum: Onsdagen den 05/05/10 dog den underbara Ida:(

 

 

Tack för den underbara tiden med dej Ida, du finns i våra hjärtan. Vi glömmer dej aldrig! När man kom hem till Frida så kom du alltid fram springades fram till en och hoppa upp och slicka en om fingrarna, du vill alltid mysa med en. Du var så himla gosig och snäll. Du är en väldigt speciell hund. Jag vill att du ska finnas föralltid, men det vart inte så:( Jag hoppas att du får det underbart där du är nu. Tack för en underbara tiden. När jag, Frida och Ida gick ut och gick med dej när du va och sprang med dej, när du gick och bärde på dej, när du log och slicka på våra händer. När man sitter i köket så brukade du ta tassarna på våra knän och försöka hoppa upp.

Jag var med när Frida fick reda på att du dog, Frida börja gråta och jag fråga vad det var, då sa hon att du hade dött, det kom tårar i mina ögon, jag krama om Frida, du är en helt underbar hund Ida! Ingen eller inget kan ersätta dej. Du var speciell i våra hjärtan, vi glömmer dej aldrig Ida!

Rest In Peace.

 

Jag älskar dej Ida// Fanny Ragnarsson.



Denna ros är till dej Ida.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?