Populär Musik Från Vittula

2010-05-02, 10:15:34 / Kategori: Allmänt

Igår så var jag och Frida med Anton, Ted, Adam och John. Frida sov ju hos mej så när vi vakna så gick vi upp och fixa ordning oss. Sen gick vi till henne för vi skulle gå ut med hennes hund Ida, vi tog med Ida till Ica, för vi skulle handla lite godis, mums! Jag är en riktig godisråtta(A) När vi hade handlat klart så gick vi till Frida och lämna Ida hemma hos Frida, då gick vi till mej och kika på film. Båda hållde på att somna flera gånger, vi va skit trötta, sen dagen före, då var det ju sista april. När vi hade kikat klart på filmen så gick vi till mitt rum, och satt vid datan. Sen gick Frida till min säng för hon var så himla trött och lyssna på musik, sen efter nån minut efter så "slocka" hon, hon låg och prata i sömnen och snarka, hehe^^ När hon vakna hämta hon godiset och drickan för att hon skulle bli pigg. Efter typ 30 minuter så ringde Anton och sa att dom var här, då gick vi och mötte dom. När vi kom upp så satt vi och kika på: Populär Musik Från Vittula. Sen kom Adam, då gick vi ut och stog och prata med han, sen så åkte John med Adam, för dom skulle vara. Sen satt vi och kika på en till film, jag kommer inte ihåg vad den heter, menmen. Sen åkte Ted hem, då var det jag, Anton och Frida kvar. Vi satt och prata och skratta och hade det mys.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?