Piggelin, mums!

2010-05-03, 21:07:27 / Kategori: Allmänt

Nu har jag kommit hem. Har varit med Anton, Frida och Jonat idag, ovanligt va? Haha. Vi kika på film och hade det skoj, vi kika på skräckfilm, jag hållde på att skrika ihjäl mej:O Men det va kul allafall:) Sen så gick vi till Ica för vi skulle handla lite. Då träffa jag Ida och Lina, Lina skulle hem. Då stog vi och vänta tills bussen kom sen så gick vi till Ica. Då köpte jag choklad och Ida köpte Cola, mums. Efter så åkte Anton och Jonat hem:( Då gick jag och Ida till hon, då åt vi piggelin och gick ut en stund. När vi kom tillbaka in så gick vi ut och gick med Elin och Schika, Idas hundar. Vi gick ungefär: 2 km. När vi kom tillbaka hem till hon så åkte jag hem, jag fick skjuts av mammas kompis, så nu sitter jag vid datan.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?