Ny duschad och lyssnar på underbar låt!

2010-05-30, 20:51:03 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag vid datan ny duschad och lyssna på en helt underbar låt! Lyssna på den för första gången för ungefär nån vecka sen, så för nån dag sen så kom jag och tänka på den, men jag kom inte ihåg vad den hette. Men jag visste att jag hade den på datan, och jag visste hur den gick och så, men jag kom inte ihåg vem det var som sjöng eller vad låten hette. Så i går eller i förrgår så hörde jag den på datan för jag satt och lyssna på bandet: The Fray, dom är hur bra som helst! Dom har nästan bara lugna låtar, och dom låtarna är helt underbar! Alla låtar är så himla fina! Men allafall, då hitta jag låten, så nu sitter jag och lyssnar på den, denna låt är det:


The Fray - Heartless

Så himla fin låt! Det är min nya favorit lugna låt, visst är låten bra?:)



Sen så ska jag väl gå ner och ta något att äta, och se på nån bra film, eller så blir det att kika på något program på laptopen, jag får se hur jag gör. Hur ska ni tillbringa denna söndag?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?