Nu sitter jag vid min nya laptop!:)

2010-05-26, 20:10:39 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag vid min nya laptop, super glad! Nu har jag fått reda på vad jag fick för märke, det är en: Campac, 17 tum. EXAKT som jag vill ha! Jag la ju upp bild på att jag ville ha en sån förut, för ett tag sen. jag trodde jag skulle få en helt annan sort, men som tur fick jag denna laptop!:) Den är så himla snygg! Den är lätt att ha med sej, och den är inte för tung heller. Den är lagom tung. Och det äär 17 tum, som jag också ville ha. kan det blir bättre med datan? Så nu har jag ändrat så teamat är rosa och sånt, gulligt va? Hehe. Så nu ska jag fixa musik, lägga in massa bilder till datan, från den andra stationära datan. Så nu kommer jag ha fullt upp hela dagen och kvällen, tror jag nog. Men det ska bara bli kul. Kommer kanske få lite ont i ryggen, men det tål jag. Tangenterna är super skön att skriva med! Detta är verkligen en





Denna dator är det, SNYGG va? jag är super nöjd!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?