Nu siiter man hemma med Frida och Ida

2010-05-21, 22:21:41 / Kategori: Allmänt
Nu sitter jag hemma med tjejorna Frida och Ida:) Jag och Ida var nyss till Video Shoppen ooch köpte godis, ovanligt va? Hehe^^.

Idag så var vi ju och bada i Stenö, kulkul!:) Ida stog och filma mej och Frida från min mobil, hehe;) Shit va kul det va! Vi bada i typ 1-2 timmar, först va det kallt, sen vart det varmare, efter vi hade hoppat i nåra gånger från bryggan, hehe. När man är med Frida, mej och Ida så går det inte att ha tråkigt! När vi hade badat klart så bytte vi om, sen satt vi oss på nåra stenar, efter en stund så åkte vi hem till mej, men då var det ingen hemma, så då gick vi runt huset och kolla om det fanns några öppna fönster, och det fanns det, mitt fönster. Så satt och vänta på att mamma skulle komma hem, men sen så kom Oscar och min tremänning Kim hem till oss, så då tog dom stegen och skulle klättra in i fönstret, så dom kunde öppna dörren. När vi kom in så drack vi och sen gick vi upp, så vi kunde ta på oss torra kläder och åt lite och kika på film. Efter ett tag så åkte Ida, då drog vi till ......... och ............ (Inga namn näms av personliga skäl) Vi var där i nån timme, jag somna, haha. När vi åkte hem så kom Ida till mej:) Så nu sitter vi här hos mej, snart ska vi gå ut och hitta på något:)



ida

men du hade ju snyggas ansikte ju de skulle du inte tagit bort :)



2010-05-21, 23:45:58 URL: http://tyypidasjodin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?