Nu har vi ätit tårta, mums!

2010-05-19, 15:55:44 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och Frida hemma hos mej, har nyss ätit tårta, mums. Sen ska vi nog gå till Ida och hämta henne, sen blir det väl att hitta på nåt, vi får se:) Annars tar vi det bara lungt, sånt som märks:)


Sen ska vi äta pizza, mums. Har inte ätit pizza på jätte länge, sen det ska bli mums!







Idag när vi hade So, så skulle Frida häfta, då sa jag: Men jag vet ett mycket bättre sätt. Då gav Frida mej häftet, och då skulle jag häfta det, men när jag vände på sidan så hade jag råkat häfta ihop allt dubbelt, så det såg "sjukt" ut, och då började alla att garva as garva, Frida började gråta för hon skratta så mycket. Jag sa liksom att jag kunde och att jag visst hur man gjorde osv, men sen när jag skulle göra det så gick det inte så himla bra som jag trodde att det skulle, hehe.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?