Nu blir det att städa:(

2010-05-31, 21:28:34 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag gå och städa mitt rum, nu kommer min mamma bli förvånad. Det slutar offtast med att det är hon som srädar mitt rum, men jag tänker inte ha så längre!:) Även om det är så himla tråkigt, så måste jag lära mej att ta ansvar, och det ska jag göra med mitt rum. Så ska bli mycket bättre på att hålla ordning i mitt rum (Om det gårXD) Haha, jag har ingen aning om jag kommer klara det, men det märks, hehe.


Haha, vilken bild, hehe.


Idag så var jag ju med Ida, Adam och Jonat, va ute och gick, sen så tog vi det lungt och åt popcorn och satt och pratade. Sen så gick jag ner och åt, kyckling, mums!:) Sen så gick vi upp och kolla på en annan film, sen så tog vi det bara lungt, men kul var det!:) Nu ska jag gå och städa mitt rum, får se hur det går, hejdå så länge alla läsare:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?