Nu är man inne från solen

2010-05-30, 12:45:00 / Kategori: Allmänt

Nu har jag varit ute och sola i ungefär 2 timmar, solen tar på kroppen, måste gå ner och svalka av mej med något, det blir nog vatten, men innan jag går ner tänkte jag visa ner vad jag har bestältl för kläder, jag är så himla nöjd! Men allafall, super skönt att sola ute, så himla varmt och skönt ute! Idag så blir det att engna dagen åt att vara barnvakt åt min lillebror, medans mamma och lillesyster är i Bollnäs med en av mammas vänner. Dom ska åka och köpa blommor. Jag tänkte sola längre, men det vart kallt så gick in. Får se om det blir vamrt igen om en stund, då går jag ut och solar igen. Är det varmt hos er?


Jag bjuder på denna sommarbild.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?