Nu är man hemma med Ida

2010-05-18, 17:22:08 / Kategori: Allmänt

Idag var det ju orientering i skolan, sprang med Sophie och Frida N, Frida B kom inte till skolan, menmen. Det gick super bra!:) Men jag har ju förlågt blodsocker så började skaka as mycket, men det gick bra tillslut:) Sen gick jag och tvätta av mej, och bytte om och sminka mej osv. Sen gick jag, Mathilda, Hanna och Emma ner och åt mat osv. När jag och Ida kom hem till mej så bytte jag om till shorts och linne och t-shirt, för det är så JÄVLA varmt ute! Sen gick vi till Ica då köpte jag Cola och godis, ovanligt va? Haha^^ När vi påväg till Ica så såg vi nåra som vi känner åka 3 stycken på moppen samtidigt, då stog det poliser framför dom, så då åkte poliserna och leta efter dom, när vi gick ut från Ica igen så hade dom tagit dom, hehe. När vi kom hem till mej igen så la vi oss på studsmattan och prata och käka godis och drack cola:) Sen hoppa vi, så nu sitter vi inne och kikar runt på datan:P Tyvär så kommer inte min laptop idag heller-.- Får "damp" snart, den skulle komma för med än en vecka sen:O Hoppas det kommer imorgon allafall:)

Mitt ansikte ser helt knäppt ut på denna bild, menmen.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?