Morgon dagens planer:

2010-05-27, 20:30:20 / Kategori: Allmänt

MORGON DAGENS PLANER:

Imorgon så ska jag gå till skolan, slutar 15:30, imorgon. Då blir det att åka hem, och städa klart lite gran, eller så gör jag det ikväll. Jag får se hur jag gör. Det märks väl. Sen så kommer Adam och Jonat till mej. Då ska vi kika på skräckfilm med bioljud. Jag kommer bli skit rädd. Det blir jag alltid när jag kikar på skräckfilm. Det kommer ju upp typ som "reklam" på filmer, när man knäpper på dom, vet ni vad jag menar? I allafall, då dom brukar jag också skrika:O Även fast jag vet att inget kommer ändå, så blir jag skiträdd ändå:O Men det ska bli super kul allafall! Så ska jag spendera på fredag.



LÖRDAG:
Kanske det blir att åka till Adam, om han kan. Om jag åker till han, så ska det blir super kul!:)



Vad ska ni göra imorgon/i helgen?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?