Min nya laptop kommer idag!:)

2010-05-11, 13:55:51 / Kategori: Allmänt



Godmorgon alla mina underbara läsare!:)

Idag kommer min nya laptop! jag längtar så himla mycket efter det. Pappa ska komma hit med den, för mamma är i Hudik med storebrorsan på rättegång, av vissa själv som hände i sommras, ni som känner mej vet nog vad det är som hända med Oscar, men allafall.

Idag ska det bli super kul! För jag tänkte dekorera min nya laptop med olika saker, ni kan få se sen. Ni vet ju att jag gillar söta saker och det lilla "extra". Jag tycker ju om söta saker och sånt, it is soo Fanny, typiskt mej helt enkelt. Så det ska bli kul. Denna bild som är på denna laptop på bilden det är inte den som jag ska få, jag har ingen aning om vad det är för märke eller nåt, men den är super snygg har jag hört av mamma, pappa, brorsa osv. Det är 17 tum på laptopen, och det är super bra! För jag vill absolut inte ha mindre, det känns så himla litet liksom, bilden och när man kikar in t.ex olika bloggar så blir ju bilden mycket mindre eftersom att det är minsre skärm. Som tur är det 17 tum på den som jag ska få, och laptopen är svart och det är super bra tycker jag:) Svart är faktiskt den snyggaste färgen på datorer och rosa, men på nåt set är det svart, jag vet inte faktiskt.Det ser "bättre" ut på nåt sett. Fast grå kan ju också va skit snyggt! Jag tror att det beror på model osv nog.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag kommer knäppa kort på laptopen när den kommer, så ni får se hur den ser ut. Sen får ni gärna fråga lite om laptopar, och säga hur eran drömlaptop ser ut, om ni har laptop, vad ni har för dator osv. Så det är bara atråga på min mail: [email protected] och fråga helt enkelt, eller så kan ni kommentera om ni vill det.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?