Kladdkaka och godis:) MUMS, hehe^^

2010-05-08, 01:08:08 / Kategori: Allmänt

Idag var det en väldigt lyckad dag!:) Va hemma från skolan idag igen, eftersom jag är sjuk. Då tog jag det lungt bara, sov, kika på film. Sen så kom Anton och Jonat ungefär 2-3 tiden, då satt dom och prata med mej och kika på film med mej medans jag låg i sängen, efter det så gick vi ner för jag skulle äta då var klockan ungefär: 17:30, det var som min frukost, för jag va inte hungrig. Då drack jag cola och åt lite sallad, åt lite men vart mätt. Då satt vi och prata med mamma, sen så gick vi upp och lyssna på lite musik och så. När klockan var ungefär: 20:00, så gick vi till Video Shoppen, för vi skulle köpa dricka, godis och tuggummi, mums! Fan vad jag äter godis, seriöst, hehe^^ När vi kom hem igen så åt vi godis och kika på Talang med mamma medans hon träna. Jag somna typ, va as trött:O Sen så gick vi till mitt rum och satt och prata, sen gick Jonat ner för han skulle dricka, då kika jag och Anton på filmen: Luftslottet Som Sprängdes. Efter en stund så fick jag ett mms av mamma, då var det en bild på Jonat och han hållde på att göra kladdkaka, då sa jag: Meh:O Dom gör ju kladdkaka, då gick vi ner, och jag slicka ur skålen(A) Sen vispa jag grädde, medans vi vänta på att den skulle bli klar så gick vi upp och kika på filmen. Sen så kom min storebror Oscar och knacka på dörren och sa att kladdkakan var klar, då följde vi med ner och åt kladdkaka. Då stog: Haglung, Rehn och Virre där, vi satt och prata med dom och åt kladdkaka. När dom gick så gick vi upp för mamma skulle skjutsa dom till nån för dom skulle festa, då gick jag Anton och Jonat upp och lyssna på musik i tv-rummet, då somna jag nästan. När klockan var typ 00:30, så skjutsa mamma hem Anton och Jonat.

Kladdkakan var super god! Den var inte för kladdig och den var inte för torr, mums:)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?