Idag blir det Stenö med brudds:)

2010-05-21, 15:56:37 / Kategori: Allmänt

Idag så sluta vi 14:00, igentligen så skulle vi sluta halv 4, men det vart ingen matte, som tur va!:) Hatar att ha matte på fredagar, jag orkar inte tänka på matte då, haha. På idrotten så hade vi svin kul, sen var det vissa personer(tjejer) som bara satt och tråka, hihi;) Men allafall, då spela vi fotboll med: Frida, Emma, Felicia, Jennifer, Emelie, Carro, Agnes, Lovisa, Elin, Hanna, Kim, kulkul!:) Jag, Lovisa, Agnes, Frida, Elin var i lag, bästa laget ju(Y) Vi vann ju tjejer!;) Sen hände inte så himla mycket i skolan, menmen. När bussen kom så var det typ fullt i bussen:O Och det var många fler som skulle in i bussen, så det vart väldigt trångt, haha. En som heter Elias tog min cola, och då fick jag "damp" så tog tillbaka den. Sen satt Elias och hacka på massa andra, så när jag och nåra andra skulle gå ut ur bussen så tog jag resten av mina cola, ca 5 cm kvar av colan, och då hällde jag det på Elias, sen gick vi ut ur bussen. Då kom Felicia och gick med mej och Frida, sen så kom Carro och Lovisa och gick med oss, sen så gick Frida hem för hon skulle städa, så då gick jag hem till mej och åt pommes frites. Då ringde pappa och sa att laptopen kommer på tisdag- onsdag, nästa vecka-.- Gissa om jag vart arg? Det skulle komma för 2,5 veckor sen, men om laptopen inte kommer på tosdag- onsdag nästa vecka, då åker jag in till dom. Men allafall, så nu sitter jag med Frida och tar det lungt:) Sitter och väntar på att Ida ska komma, då blir det att dra hem till dom och hämta saker, och sen drar vi ner till Stenö:D



 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?