Help me

2010-05-11, 22:29:57 / Kategori: Allmänt

 

Jag har kikat in min blogg och läst och kollat runt lite. Och jag behöver hjälp med en sak, ni skulle vara väldigt snälla om ni hjälpte mej med det, som tack får ni en länkning under en vecka på min blogg, min bdb, facebook, rubbet!

Det som jag behlver hjälp med: Jag behöver hjälp med att designa en ny design åt mej, jag tröttnar så fort på dom design/header som jag har gjort under detta året, jag vill ha nåt som säger DIREKT när man går in på min sida: Detta är Fannys blogg, det ser man direkt! Jag tycker om söta saker, små gulliga tecknade prinsessor och sånt, men även nitar och en hård sida också. Jag är mjuk med ändå hård, komdennerad liksom. Så jag skulle GÄRNA vilja ha en som kan göra en header/design åt mej till min blogg, som sagt den får länkning under en vecka på min blogg, bdb, facebook, rubbet! Så jag skulle vara så himla tacksam om ni ville hjälpa mej med att designa min blogg! Ni kan maila mej på: [email protected] eller så kommenterar ni mej på detta inlägg och skriv som övertext: Din nya blogg designer, eller nåt liknande så jag förstår direkt. Det skulle vara så himla snällt av er om ni kunde hjälpa mej, det skulle betyda super mycket för mej!

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?