Helg nu!:)

2010-05-12, 16:24:46 / Kategori: Allmänt

 

Nu är det helg, det är nå kristihimelsdag eller nåt sånt imorgon, så då får vi helg 2 dagar tidigare, så himla najs! Idag så hade vi nåt möte med halva klassen, vi har 2 grupper, för vi tjejer i klassen är det typ bråk i mellan hela tiden, så har grupper som vi får prata om det och komma varandra "närmare". Så det gjorde jag och "min" grupp idag, det var faktiskt väldigt kul^^ Men allafall, efter skolan så skulle jag och Frida få skjuts av storebrorsan kompis Andreas/Olle, när han kom så åkte han bara förbi, då börja jag och Frida skit garva, haha. Sen kom han tillbaka som tur va. Då satt vi och dunka musik, när vi kom hem till mej så prata jag med min tremäning Kim som var och hälsade på, sen skulle mamma prata med mej. Efter det så gick vi upp till mitt rum och satt där, typ efter 5 minuter så gick jag och Frida ner för jag skulle hämta dricka och yoghurt sen gick vi upp och kika på film, så nu sitter vi vid datan:) Du har Anton och Jonat kommit, ska väl kika på film eller nåt, vi får se vad vi hittar på:)





 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?