Har laddat ner Photoshop Cs 5!

2010-05-27, 14:00:25 / Kategori: Allmänt

Nu har jag fixat Photoshop Cs 5, till laptopen. Jag är verkligen jätte nöjd med Photoshop Cs 5! Jag såg nåra grejer man kunde göra med det på youtube, för jag vill ha en av dom nyaste Photoshop, då hitta jag nåra stycken. Och jag vart verkligen imponerad av det! Man kan inte tro sina ögon, när man ser vad den kan göra, och jag skojar inte. Jag är helt seriös. Ni kan få se 2 exempel vad Photoshop Cs 5 kan göra:





Ersänn att det är helt otroligt? Jag prova och göra så som den videon, och det funka verkligen! Shit vad impad jag blev! Först när jag såg videorna så trodde jag att dom hittade på det man kunde göra, men det är verkligen på riktigt! Helt otroligt!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?