HAR EN NY SKIT SNYGG DESIGN!

2010-05-16, 12:00:57 / Kategori: Allmänt

Nu tänkte jag passa på att berätta en underbar nyhet om min blogg! Har fått en SÅ JÄVLA SNYGG design nu! En väldigt underbar tjej fixa den åt mej, så himla gulligt! Tyvär så har hon inte någon blogg:( Men om hon hade det så skulle jag länka hela hela tiden, hehe. För jag är så himla nöjd med min nya design! Jag gillar zebra, leopard mönster, så himla snyggt och sexigt, men ändå gulligt samtidigt:) Så jag är skylldig henne en gentjänst som tack tycker jag.


Jag vart så himla glad när jag såg min nya design som jag skulle få, vart super glad! Jag fick leopard som jag vill ha, jippi! Jag är så himla tacksam över min nya design:) Hoppas att du ser detta inlägg, och ser hur tacksam jag är för din hjälp:)

 

Jag skulle inte tacka nej till att ha en leopard hemma, hehe.


Vad tycker ni om min nya design?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?