Haha, drömde "världens konstigaste" dröm inatt

2010-05-08, 13:53:17 / Kategori: Allmänt




Inatt så drömde jag typ "världens konstigaste" dröm, haha. Först så måste jag förklara lite saker innan, så ni förstår:


I onsdags var det ju sista avsnittet och säsongen av Andra Avenyn. Då inatt så drömde jag att en som kallas "Hästen" i Andra Avenyn, att jag träffa han på stan, och då frågade jag han: Ska det bli nå mer säsonger av Andra Avenyn vad du vet? Då svara han: Ja, vad jag vet. Men det tar ett tag tror jag, sen drömde jag att han börja flyga och flög till boxningshallen som är på Andra Avenyn, hehe.

Det tycker jag var en väldigt konstig dröm, det är nog en konstigaste dröm jag har drömt tror jag, hehe.

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?