Grilla nyss, mums

2010-05-13, 15:51:32 / Kategori: Allmänt

Nu har man grillat med familjen, mums! Vi grilla pommes frits och hamburgare, fast jag åt bara pommes frites, men gott var det! Idag så sov jag till 10:00 ungefär, då gick jag upp och åt lite frukost, sen satt jag mej och kika på tv och tog det lungt, sen somna jag, hehe. Efter ett tag så vakna jag då hoppa jag lillesyster och lillebrorsan studsmatta ute. Jag tycker det är skit kul att hoppa studsmatta, man går ner i vikt, man förbrukar kalorier, jävligt kul osv. Vi hoppa i typ 1-2 timmar, men kul var det! Sen gick vi in då prata jag med mamma lite för hon hade vart på nåt möte i Hudik. Sen så grilla vi, gottgott! Så snart kommer Anton och Jonat hit. Då kanske vi ska vara med Ida och Frida, vi får se vad vi hittar på för skoj! Annars blir det väl att ta det lungt och kika på film.



ida

skulle ja va med?



2010-05-14, 12:53:31



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?