Gonatt

2010-05-30, 02:40:15 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta och sova, jag är skit trött! Nu har jag beställt kläder åt mej, jag lägger upp imorgon vad jag har beställt. Jag är super nöjd med vad jag har beställt! Så imorgon får ni se kläderna som jag har beställt.

Idag så var jag med Adam och Jonat, mär Adam kom så var vi nere i köket och pratade med mamma, sen så gick vi upp och kika på filmen: Fredag den 13:de, jag skrek och hoppa till väldigt mycket. Efter den filmen så kika vi på: World Trade Center, väldigt sorgsen film, det har ju liksom hänt på riktigt också som dom flesta kanske vet. Då somna jag, hehe. Jag var så himla trött. När jag vakna så va jag så himla törsig så jag och Adam gick ner och drack. När klockan var typ: 01:05, ungefär, så åkte Jonat med sin moppe hem, sen så kom Adams pappa och hämtade Adam. Då la jag mej i sängen och beställde kläder. Så himla snygga kläder jag har beställt! Nu ska jag sova, gonatt allihopa!


aaaaaaaaaaalin '

tack dsm ! :)



2010-05-30, 10:00:50 URL: http://kebabdroger.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?