Gokväll!

2010-05-29, 00:47:29 / Kategori: Allmänt

Gokväll alla läsare! Nu ligger jag i sängen med laptopen, och håller på att somna. Tänkte gå ner och äta lite sallad och kika på programet: Vi Äter Oss Till Döds, (På tv3play.se) Tycker det är så himla bra att man kan gå in där osv, och kika på program.
Idag var man ju med Adam och Jonat, kulkul!:) När vi gick till Video Shoppen, så kom Ted och Anton med moppen, då stog dom och pratade med oss, sen åkte dom brevid oss, medans vi gick. Sen så åkte dom. När vi kom till Video Shoppen, så köpte Adam och Jonat godis. När vi kom hem igen, så kika vi på film, mysigt! När den var klar så kika vi på en till. Kommer inte ihåg vad filmerna heter, men dom var super bra! När klockan var: 00:00, så åkte dom hem:( Efter dom hade åkt, så gick jag upp och kika runt lite på datan, så nu sitter jag och bloggar lite. Ska snart ner och äta sallad tror jag. Sen blir det att kika på prpgram på tv:en, tror jag nog. Annars så går jag och lägger mej. Jag får se hur jag gör.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?