GISSA, vad som är annorlunda med mitt ansikte!

2010-05-24, 18:59:55 / Kategori: Allmänt

 

Ser ni nåt annorlunda med mej på denna bild? GISSA, dom som såg mej i skolan idag vet nog, hihi. Ni kommer nog bli förvånad, berättar imorgon, så gissa på;)

Nu har jag genomgått en liten ändrig, det är bara att gissa på. Jag vet faktiskt inte om ni kommer komma på vad det är på denna bild, för det ser så himla äkta ut på denna bild, (Det är i ansiktet, jag pratar om, så ni vet) Så där har ni en liten ledtråd. Det ska bli kul och se vad ni gissar på, haha.


Så imorgon får ni reda på vad det är:) Ha så himla kul att gissa! Det var verkligen kul att så många trodde att ......... var äkta, men det var det icke, så fick säga till att jag hade ..... ........ för dom, hehe.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?