Firar min födelsedag med: Anton, Frida och Jonat:)

2010-05-02, 22:16:21 / Kategori: Allmänt

 

Nu har jag, Anton, Jonat och Frida planerat min födelsedag:) Vi ska baka tårta hemma hos mej, och ha det skoj och mys. Längtar!:) Från och med imorgon så är det 1 vecka tills jag fyller år. Grattis till mej i förskott.




IDAG: Spendera jag dagen med: Anton, Jonat och Frida, Vi satt och prata i soffan, sen efter det så kika vi på: AVATAR, grym film! Avatar tycker jag absolut att ni ska kolla på. Sen så gick vi ner och prata med mamma och så. Efter det så gick vi upp igen, sen kika vi på när jag var liten, hehe. Efter vi hade gjort det så låg vi i soffan och myste. Efter en stund så åkte jag med Anton på video shoppen och köpte dricka och godis, mums. När vi kom hen igen så prata vi och myste:) Sen på kvällen åkte dom hem:(

IMORGON: Blir det att vara med Anton, Jonat och Frida:) Vi får se vad vi hittar på:)



 



Ida

ja vill också va med!<3



2010-05-04, 07:51:32 URL: http://tyypidasjodin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?