Film dag!:)

2010-05-16, 13:56:41 / Kategori: Allmänt

Nu har Alex och Jonat kommit till mej, visste inte att dom skulle komma, menmen. Låg och kika på tv sen kom dom och skrämde mej. Så nu sitter jag vid datan medans dom åkte till Ica och köper dricka. Om en stund så kommer Frida:) Jippi! Det är min gumma det! Vi ska nog bara ta det lungt och kika på film, eller så blir det datan. Vi får se.


Imorgon kommer nog min data!:) För imorgon så har det gått 1 vecka sen jag skulle få datan, så då borde den komma imorgon tycker jag:) För det tar ganska lång tid innan den kommer, för det är så många som beställer därifrån, jag längtar så himla mycket tills laptopen kommer!:)


John ringde nyss och fråga om man fick vara med, och det får han såklart, så då kommer han om en stund. Har inte träffat han på skit länge:O Menmen.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?