Fick reda på spanska provet idag, suck:/

2010-05-24, 19:16:24 / Kategori: Allmänt

 

Nu sitter jag vid datan och håller på att lägga in bilder från idag, och sitter och mumsar i mej hallon dricka och godis, haha.





IDAG: Så var det ju skola, gick upp som vanligt 07:00, då klädde jag på mej och fixa ordning mej. Sen på morgonen så skulle vi egentligen ha matte, men det vart inte så för hade ingen vikarie, så slapp matten:) Då gick jag, Jennifer och Hanna ut och satt oss, sen efter ett tag så kom Mathilda, Emma, Emelie och Felicia. Då satt vi och prata och lyssna på musik, igår hörde jag världens sjukaste låt som jag spela upp för Emelie och dom, sen så hade vi spanska-.- Då fick vi reda på vad vi fick på provet, då fick jag: 16,5/164. Kan ju inte säga att det gick bra, men jag ansträngde mej inte ens, så det var kanske därför, menmen. Men vi får göra om provet, om vi vart missnöjda, och det ska jag absolut göra! Denna dagen jag gjorde detta prov, så var jag inte på så himla bra humör, så det är bra att man får göra om provet i spanska:) Efter spanskan, så hade vi kemi, då gick vi igenom vad vi skulle kunna inför provet nästa vecka, så då blir det att plugga på det. När vi hade gjort det så hade vi klassråd, så fick vi lite olika papper och praoen, jag ska ju praoa på ett dagis, så det ska bli super kul! När vi fick papperna, så gick vi till maten. Det var fisk och potatis. Satt med Mathilda, Hanna och Emelie på maten. Efter maten så hade vi Engelska, så skulle vi leta nå huvudstäder från USA, det gick super bra det, så när man kom hem så åt man lite och kika på film, efter det så fråga jag lillebror om han kunde cykla och köpta dricka åt mej, och det kunde han:) Snällt va?:) Sen så somna jag, efter det så gick jag och lillasyster på Ica och köpte dricka och godis, så nu sitter jag här. Snart blir det att baka chokladbollar med lillasyster, mums!

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?