Detta har jag beställt idag!:)

2010-05-30, 13:38:09 / Kategori: Allmänt





Bebis Rosa Chinos

'
Detta är ett par rosa Chinos byxor, super snygga! Väldigt inne för både tjejer och killar. Dom kostar 200-300 kronor, verkligen värt priset! Som ni ser har jag som en "modell" på den vänstra bilden med ett par lila Chinos, men det är dom rosa Chinos jag har beställt. Jag visa upp "modellen" också, för då ser ni hur dom ser ut när man har på sej dom. ¨

Pris: 200-300 kronor.
Färg: Nästan alla färger finns, men jag beställde bebis rosa.
Storlek: S (Smal)



Svart/Vita mönstrade Leggings


Snygga va? Tycker dom va super fräna, super snygga! Väldigt ovanligt, men väldigt snyggt! Det "sticker ut" liksom, men det är så himla kul, då får man människornas blickar på en, haha. Tycekr det är så himla kul att gå med kläder som "sticker ut". Fast det ska inte gå till ÖVERDRIFT. Men t.ex: Ett par tuffa leggings, som dess, det får absolut inte va för överdrivet tycker jag, men det är ju upp till var och en.

Pris: 200 kronor.
Färg: Svart/vita.
Storlek: M (Medium)


Svarta Tajts


Dessa svarta tajts, är ju inge "märkvärdigt", men det är väldigt snyggt med t.ex: En skjorta eller en tröja, osv. Väldigt snyggt till nån snygg tröja, skjorta, eller om man vill ha något annat till tajtsen, det är också upp till var och än. I Juni kommer ju mina treggings, och mina snygga leggings! Som jag beställde i April, men i Juni så kommer dom, så längtar!:)


Pris:

180 kronor.
Färg: Svarta.
Storlek: S (Smal)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?