Det funkar inte med msn.

2010-05-29, 16:59:50 / Kategori: Allmänt



Min msn funkar inte nu för tillfället. Pågrund av att när jag fick denna data, så stog det att msn funka och allt. Men när jag väl skulle logga in på msn, så står det att jag måste ladda ner det senaste msn, annars kan jag inte logga in på msn. När jag laddar ner det senaste msn, så när jag väl ska logga in så står det även att det inte går, för jag måste ladda ner det senaste msn, när jag liksom redan har gjort det, eller så är det jag som gör fel. Så nu för tillsället så är jag inne på ebuddy, det är som msn. Det som är skillnad är att man går in på msn, och loggar in via så.



Nu är det ebuddy som gäller för mej, men det ska nog gå bra.


M I N I I Z Z A

förlåt för att jag inte svarat på jätte länge men har haft så mycke med skolan. Men hoppas att allt är bra med dej!!



2010-05-29, 17:46:51 URL: http://miniizza.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?