Crusing idag/kväll

2010-05-23, 10:21:54 / Kategori: Allmänt


Gulligt att ställa upp på en bild va?:) Fråga om jag fick knäppt kort och använda på min blogg och dom sa ja:) Snällt va? :)



Idag va det ju crusing i stan (Söderhamn). Jag tänkte inte gå först, men jag tyckte att jag kunde gå dit och kika om det var nånting och sa och sånt, och det var det!:) Vi fick skjuts av mammas kompis syster, halv 8.Då gick vi till Ica, för hon skulle möta oss där. När vi till stan så gick vi och mötte Käller och nån till, vet inte vad han heter. Då gick vi bort till Alen, för vi skulle möta John, Jocke och Ted. Då stog vi och pratade med dom ett tag. Sen så gick vi till Hemköp, då såg vi Ida, Madde, Malin, Lina. Då stog vi och pratade med dom litegran, sen så gick vi till busshållsplatsen för Ida och Madde skulle med bussen. När vi stog och väntade på bussen, så kom det en gubbe, som också skulle med bussen. Då stog han och pratade för sej själv. Sen frågade Malin: Hatar du mej? Då sa gubben: Ja, men det är för att jag har betalt för att hata alla. Malin: Varför gör du det?:S Gubben: Hur ska jag annars få pengar? Jag får ju betalt för att hata, men om jag inte hade betalt för det så skulle jag inte hata er. Sen så kom det en bil, med massa folk i, då skrek en kille ut något, då ropa gubben:SKA JAG RUNKA DEJ TILL DÖDS?! till han som satt i bilen. Då började vi att skit garva, det lät så himla fult, haha. Dom som satt vi alla andra bilar med neddragna fönster bara kolla på gubben. Fyfan va vi garva, sämst humor eller vadå?;P När bussen kom, då gick jag och Frida. Då gick vi runt stan, och prata med alla möjliga. När vi skulle möta John och Jocke med mopparna, så kom det en kille som var 92:a, Han sa: Men hej Fanny och Frida, är ni här? (Frida hade skrivit våra namn på hennes arm, så han såg vad det stog) Han satt och prata med oss i ungefär 30 imnuter. Han började prata om Bollnäsare och Söderhamnare då sa han: Söderhamnare tror att dom är bäst, när vi skulle möta dom i innebandy, så va dom så himla kaxiga, men sen efter så grina dom som små bebisar. Jag kommer ju från Bollnäs så jag sa: Jag är bollnäsare, han bara: Är du? Det är bra det Fanny! Innan han skulle gå, så fick jag och Frida en röd ros av han. Inte varje dag man får en ros av nån man inte känner, haha. När han gick, så drog jag och Frida till Pär, Steffe och Madde. Då satt vi och prata med dom. Sen så mötte vi upp John och Jocke. Efter det så, stog vi och snacka med MASSA, och då menar jag MASSA, träffa vänner från Bollnäs, Söderhamn, Hudik osv. Så det var super kul att träffa dom!:) Vi åkte hem 12:30 från stan, när jag kom hem så tog jag nåt och åt, sen somna jag.





Denna kille satt sej och pratade med oss.




Denna bil var så himla söt, hehe. Men det fanns en så himla snygg bil, den var vit/beige med beige/vita/gula/svarta/ flamor. Det kanske inte låter så himla snyggt, men den var så jävla snygg! Den skulle jag gärna ha.


Tack för en underbar dag/kväll allihopa! Denna dag glömmer jag aldrig!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?