Bio idag

2010-05-05, 15:54:39 / Kategori: Allmänt

 

Nu sitter man hemma hos mej, jag och Frida. Det var tänkt att Anton, Jonat och Alex skulle komma, men så när dom åkte så vurpa Anton med fyrhjulingen:( Så då kunde dom inte komma, fyrhjulingen gick sönder också:( Så ska kanske vara med dom imorron istället. Som tur är gick det bra för Anton:)

Idag så var vi ju på bio med klassen, vi kolla på nån film osm heter: El Bola, eller nåt sånt. Det va så j*vla dålig-.- Det handla om typ misshandel, att han vart misshandlad båda sykiskt och fysikt av sin pappa. Det läskigaste på filmen var när han fick en spruta, det kanske låter helt sjukt att jag tyckte det va läskigt. Men jag är så himla rädd för sprutor, bara jag rör en nål så börjar jag gråta och blir skit rädd. Jag har fobi mot sprutor. När han tog spruta idag på filmen så våga jag inte kolla, så rädd är jag för sprutor. T.ex. När man har fobi mot tex ormar osv, så har jag mot sprutor.



När vi hade kollar klart, så stog: Anton, Alex, Jonat, John och Ted utanför bion och vänta på mej och Frida, då stog vi och snacka med dom, sen när bussen kom som vi skulle åka med så gick vi till den, när vi kom tillbaka till skolan så fick vi 2 mackor och en yogurt som mat, inte mycke till mat, menmen. När vi hade ätit klart så slapp vi So:n, så då hade vi håltimme till halv 3, och klockan var 1, men som tur behövde vi inte gå på engelskan så åkte hem med 1 bussen då gick Frida till sej och jag till mej, sen kom Frida till mej, så nu sitter vi hemma hos mej:)

 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?