Är barnvakt

2010-05-27, 13:43:23 / Kategori: Allmänt


Vacker bild på min lillasyster va?

Nu sitter man barnvakt åt lillebror och lillesyster. Min lillesyster ligger brevid mej i sängen och sover. Lillebrorar sitter vid den andra datan. Och jag ligger i sängen med min nya laptop. Mamma är i Bollnäs med storebror Oscar som fyller 18 idag. Mamma skulle följá med han, för dom skulle köpa en ny mobil åt Oscar (brorsan). Mamma kommer hem typ ikväll nångång tror jag nog, jaja. men det ska nog gå bra ändå.

Nu så tänkte jag ladda ner massa musik till laptopen, medans jag väntar på att Ida ska sluta. Tänkte vara med henne idag, kulkul! När hon kommer så ska vi väl ta det lungt, kanske gå ut, det beror på om mamma kommer innan Ida kommer, annars får vi vänta på mamma, eftersom jag är barnvakt. Det är väl sånt som märks, om mamma kommer tidigare än Ida.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?