??? Vad tror ni jag, Frida, Madde, Ida och Jasmine ska göra imorron?

2010-03-04, 18:03:54 / Kategori: Allmänt



Tjenatjena, nu sitter man hemma hos Madde då, har vart i stan med mamma och Madde. Vi har köpt ....... i stan, ni får veta imorron efter skolan, för ska ha de i skolan;) Haha. De går nog bra, ska ta den tidiga bussen imorron med Madde, Ida och Frida till skolan, fast vi har sovmorron till kl: 09:50 typ, men ska vara med Jasmine, sen blire nog att bara chilla, men längtar som fan efter skolan för då är det sportlov!:) ÄNTLIGEN! Sen typ vecka 14, eller nå så då är det typ påsklov, eller va det var. Sen blir det att gå/åka hem och chilla och glo på tv:en, hehe. Idag på musiken så kika vi på nån film, det handla typ om nån som var blind eller nå, jag fatta ingenting typ, hehe.


Imorron blir det att vara med Madde, Frida och Ida tror jag, om inte jag ska vara med älsklingen Ante imorron, jag får se hur det blir. Det löser sej, Men om inte Ante kan vara imorron så då är jag med Madde, Frida och Ida nog. Vad ska ni hitta på, på sportlovet då?


Dagens fråga: Vad tror ni jag, Frida, Madde, Ida och Jasmine ska göra imorron?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?