Den fejkade Alexandra Nilsson "Kissie"

2010-03-09, 15:25:14 / Kategori: Allmänt


Alexandra Nilsson, även känd dom "kissie" den fejka blondinen/brunetten, men emorma läppar och dom stora silikon brösten som hon fick reklam att operera. I sin blogg skriver hon om sin vardag, och även om sina operationer ho har gjort och dom som hon ska göra. Hon bleker sönder sit hår, hårförläggning, silikon, silikonläppar, suddar ut hälften av sina ben på photoshop, Och sen säger hon att hon är Sveriges förebild? Hon är en skam för hela svenska folket! Hon ljuger om exakt allting, hon säger att hon har massa penger, men det är reklam som hon kan köpa kläder och sånt för. Om jag var hon så skulle jag ta självmord, att hon ens orkar se sej i spegeln, och hon tror att om man kollar på hon så tror hon att man tycker att hon är snygg:S Man kollar på hon för hon ser ut som en uppstoppad docka. Ni ska få se 2 bilder på kissie när honn är osminkad och när hon är sminkad,jag trodde inte mina ögon först:O



Utan smink                     Med smink


(Denna bild är tagen på Kissie innan hon skulle in och operera sina bröst och sätta in silikon i dom, På denna bild ser man inte hur hennes STORA läppar ser ut, men kolla på den övre så ser ni hur hon ser ut)

Alexandra säger jämt hur perfekt hud hon har, men hon har akne hela ansikte och finnar och massa annat skit. Asså det är ju inte fel om man har finnar/akne, det kan man nästan inte göra åt, men om man har det så ska man inte sitta och klaga på andra hur ful hud dom har som hon brukar t.ex göra med Blondinbella, hon brukar sitta och kommentera hennes hud 24/7, men själv har hon en hemsk hud, t.ex jämför min hud med kissie hud? Hon har 100 lager smink på sej, bara för att döja sin akne. Hon har puder, brunkräm, foundation, massa brun krämer för att dölja det, och även fast hon har tagt på det så ska hon redigera bilderna i photoshop? Asså när ska hon sluta? Hon har ju inte natrulig skönhet allfall, visst det är inte hennes fel om hon har akne/finnar men då ska hon inte sitta och säga till andra att dom har skit ful hy och sånt. Och vissa säger ju till andra: Varför går du in på andras bloggar om du inte gillar deras bloggar? Det har jag kanske svaret på: Även fast man inte gillar bloggen så kan man vilja kolla in den och se vad som händer liksom.


emelie -

Fin blogg! :)



2010-03-09, 16:08:39 URL: http://mewlii.bllogg.se

ida

a de va de på en annas blogg med att hon har suddat ut magen o armen :P



2010-03-09, 21:48:54

emelie -

Tackar :)

Allt bra ?



2010-03-09, 21:55:29 URL: http://mewlii.blogg.se/

Line

Älskar din blogg :) har läst den ett tag nu och tycker den är jätte bra <3



2010-03-13, 16:06:44 URL: http://liinedalen.blogg.se/

Anonym

Instämmer helt :)



2011-06-10, 20:02:20

Bell

så här är det, kissie provoserar bara, hon vill att typiska personer som du ska reagera=)

och hon säger inte att hon en före bild!

Citerar kissie :

" Jag vill inte att unga tjejer ska göra som jag gör, jag hoppas att dom har bra föräldrar som kan styra bort dom tills de blir stora och kan bestämma själva"

vissa saker har du rätt i men du förstår väl att kissie inte är så på riktigt.

jag har träffat Aleksandra 2 ggr på stan och båda de gångerna har hon knappt haft något smink alls;)



2011-06-12, 17:22:06



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?