Sommartid.

2010-03-28, 14:05:04 / Kategori: Allmänt

 

Gomorron! Jag kikat på film på morronen, har tagit in en tv i mitt rum. Den andra va så j*vla stor, så jag och mamma satt in en mindre tv. Men man ser lika bra med den. Den andra tv:en fick knappt plats i mitt rum:O För jag har ett stort bord i rummet, menmen. Denna tv funkar också jätte bra.


Idag ska man ju ställa framåt klockan/klockorna 1 timme. Jag gjorde det typ nyss på mobilen, Så nu är den: 13:19. Jag tycker det är lite "drygt" när man ska ställa tillbaka klockorna, asså liksom varför ska man göra det? Asså jag fattar att det är för sommar tidern har börjat osv, men ändå liksom, och att det blir ljusare på kvällen osv.





IDAG: Ska jag väl inte göra så himla mycke, det blir nog mest att bara ligga i sängen och glo på tv/film. Jag orkar inte göra nå idag typ. Har lust med att kika på tv/film och ta det lungt. Imorron är det ju skola-.- Men på torsdag är det ju sista dagen man går i skola, sen blir det sportlov.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?