Just nu, bilder från camen.

2010-03-21, 12:30:04 / Kategori: Allmänt

Bilderna jag hade knäppt igår från systemkameran, så har jag fått jätte söta kommentarer. Det är så himla kul att få höra och se att mina läsare gillar mina bilder:) Tack så himla mycle, va sött av er! Mina läsare är absolut dom bästa läsare!

JUST NU:
Sitter nu vid laptoppen och kikar på filmen: Luftslottet Som Sprängdes, på tv:en. Sen ska jag absolut se matchen mellan Bollnäs - Hammarby. Annars idag så ska jag nog inte göra så himla mycke, det blir nog datan, tv:en osv. Jag får väl se vad jag ska hitta på:) Min söndag blir lugn, ska bara chilla.

Nu har jag knäppt lite bilder från camen, hade ingen bild som passa texten, så ni får lite bilder på mej istället, men hoppas det också går bra.

Idag har jag en svart/vit randig tjocktröja, Ett grått linne, och ett lila/rosa linne under, svarta mysbyxer. Det ärväldigt skönt och mysigt! Det är även snyggt och sött. Det är ju inte så himla märkvärdigt, men väldigt snyggt!

Bilderna på mej från camen:





lovisa

fin blogg! =)



2010-03-21, 14:34:15 URL: http://lovisaellison.blogg.se/

Madde

Fanny din blogg äger fan allas! Den e as snygg o du äger på att blogga :D<33



2010-03-21, 18:00:18 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/

Martin

söt :D smexig blogg btw :) <3



2010-03-21, 18:55:56



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?