Promenad!

2010-03-21, 16:21:13 / Kategori: Allmänt

Nu har jag vart ute och gått 4 kilometer, det var väldigt skönt ute! Jag ville liksom inte bara sitta inne och tråka, så jag gick ut och gick, det var absolut inte kallt, det var skönt, det var skönt med friskluft! Jag är absolut glad och nöjd över att jag gick ut och gick, det var skönt och gå ut och gå! Sen när jag kom hem så var mammas kompis här för han hade vart med min lillebrorsa till brottningstävlingen! Han förlora ena men sen vann han efter 25 sekunder, vad glad han vart, och det är sålöart jätte kul och se att han vart glad och stolt. Sen när dom kom hem från brottningen så kom lillebrorsan hem med en guldmedalj, och det var jätte kul att se!:) Sen så åkte jag, storesyster och mammas kompis Alf och besällde sallad åt mej på pizzan, Jag tog en kyckligsallad, sen efter vi hade hämtat de så åkte vi till ica och köpte lite godis, mums! Tack så himla mycke Alf!(:


Bilden var så gullig, så denna bild får va me på min blogg.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?