Dagens KÖP! Jätte nöjd är jag!

2010-03-20, 21:54:27 / Kategori: Allmänt

Svarta/guldiga leggings:

Svarta leggings, med guld roset smycken på benen.

Jag tänker faktiskt inte säga va nåt av kläderna, vart jag har köpt dom. Jag vill inte att alla ska gå runt i likadana kläder som mej likom, som ni kanske förstår?

Pris: 300 kr.
Storlek: Smal.
Färg: Svart/guldiga.

Detta är ett par leggings, dom sitter underbart mjukt och lent. Jag "fasna" direkt för dessa legings! Dom är ju så j*vla sjukt snygga!


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Svart/silver leggings:


Svarta leggings, med silver nitar över benen/låren/vaderna.

Pris: 300 kr.
Storlek: Smal.
Färg: Svart/silver.

Ett par jätte sköna och bekväma leggings till sommaren och vår/vinter. Det är väldigt modernt med nitar, så jag köpte ett par leggings med nitar, dom är ju så himla snygg! Jag tänkte ta ett par andra leggings med nitar på, men jag ville ha dessa itället. Det var fler nitar på dessa leggings. Jag är jätte nöjd med att jag köpte dom.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Blå/vit långskjorta:


Blå/vit långskjorta, med svarta knappar och uppvikbara ärmar.

Pris: 400 kr.
Storlek: Medium.
Färg: Blå/vit, det fanns även skjorta me rosa/vit.

Denna skjorta passar utmärkt till sommaren och man vill ha nå bekvämt och snyggt på sej. Skjortor finns i jätte många färger och mönster. Denna skjora har fickor vid "bröstet" på skjortan, och uppvikbara ärmar. Jag är jätte nöjd med att jag köpte skjortan!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Foundation och sminkskyddskäm:

Foundation och sminkskyddskräm.

DEN TILL VÄNSTER: Foundation, den är den ljusaste, det finns 2 nyasner, en medium och fair. Varje gång jag har handlat detta märke så har jag tagit nyansen: Fair. För den ser bäst ut på mej, och annars blir jag jätte brun i ansikte om jag skulle ha nyansen: Medium.

Pris: 200 kr.
Nyanser: Fair och Meduim.
Märke: OLAY.

När jag ska ha foundation så köper jag denna foundationen, jag tycker att den inte är så kladdig, men den är inte torr eller vattnig heller, och det är bra. För jag gillar inte när foundationer är: Torr, vattning eller för "tjock", då blir de ett sånt tjockt lager på hunden, och då blir jag jätte brun i ansikte. Jag har provat massa andra foundation och brunkrämer, men denna är faktiskt den bästa foundationen.

DEN TILL HÖGER: Sminkskyddskrämen, den finns i 2 olika sorter, för dom som har fet hy, och för dom som har tunn/normal hy, jag har den som är för tunn och torr hud. Den för dom som har fet hy, den tuben är brun typ. Sminkskyddskrämen har man under sminket eller så kan man blanda de med sminket. Om man har sminkskyddskrämen på så håller foundationen/brunkrämen bättre. I många foundations/brunkrämer så när man bara nuddar lite på de så blir de ett streck, men om man har på sminkskyddskrämen så försvinner inte foundationen/brunkrämen om man skulle ta på de, utan de håller sej kvar. Detta är inte första gången jag använder sånt här, men den som jag har köpt innan den funka inte så jätte bra, den funka men inte super. Hoppas att denna är bättre.

Pris: 150 kr.
Sorter: För fet hy och för torr hy, fett hy= brun tub. tunn/normal hy: rosa/aprikos tub.
Märke: LUMENE, Crystal Radiance Primer.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Ljus och en glitrig ögonskugga:




Detta är 2 par ögonskuggor.

En ögonskugga är vit/ljusljusgul och en är guld/brun. Färgerna kanske inte låter så fina men när man ser färgerna så är dom jätte fina. Den ljusa ögonskugga är för lite längre "upp" på ögonlocket och den guld/bruna är lite längre "ner" på ögonlocket. Dom är jätte fina och sommriga, man kan även använda dom till vår/vinter, jag ville liksom ha ögonskuggor som va sommriga, men dom skulle ändå liksom se naturliga ut.

Pris: 60 kr styck.
Färg: Det finns i alla möjliga färger, men jag köpte ljus vita/ljusljusgula och guld/bruna.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blommiga skor:




Ett par blommiga skor.

Dom är väldigt sköna och bekväma, dom är skit snnygg, blommiga med olika färger på blommerna på skorna. När jag såg dom så "fastna" jag för dom direkt, det är sommarskor, det är inga skor som man ska ha ute när det är blött ute, men man gör som man vill. Jag är jätte nöjd över att jag köpte skorna.

Pris: 200 kr.
Storlek: 37.
Färg: Svarta med blommor på.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?