Tack så mycke, vad vill ni se i min blogg?

2010-03-13, 17:35:10 / Kategori: Allmänt

Nyss så fick jag en jätte gullig kommentar av:  http://liinedalen.blogg.se/


Hon skrev:

Älskar din blogg:) har läst den ett tag nu och tycker den är jätte bra <3


Svar:

tack så himla mycke! Det är så kul att höra vad ni tycker och tänker om min blogg. Jag känner mej peppad när jag får så fina kommentarer då vill jag liksom skriva mer och mer. Mina läsare är absolut dom bästa läsarna som finns, och det kan ingen ändra på. Tack så himla mycke att ni kikar på min blogg, jag tycker det är så kul att kolla vad ni har kommenterat. Jag blir så glad inombords när ni skriver så söta kommentarer till mej. Det betyder jätte mycke för mej, jag kommer absolut inte sluta blogga. Mina ideér för bloggen blir bara bättre och bättre tycker jag. Jag ser absolut inga hinder med min blogg. Det är kul att vara en "förebild" till andra människor, och liksom veta att du gillar min blogg och även älskar min blogg. Jag har ju skrivit för en ganska nytt inlägg om dom kommentarer jag har fått, men ville att ni skulle veta hur mycke det betyder för mej, mina läsare har så himla fina bloggar, dom är verkligen värd att läsa, jag kommer aldrig sluta läsa ere bloggar.



Nu kommer det lite frågor om min blogg om ni vill svara kommentera i detta inlägg:

1, Vad tycker du om min blogg?
2, Hur kan jag göra min blogg mer intresant?
3, Vilken ålder är min blogg för, tycker ni?
4, Ska du fortsätta läsa min blogg?
5, Vad är det bästa med min blogg?
6, vad är det sämsta med min blogg?
7, Vad är det med min blogg som gör den så bra?


Om ni vill veta nåt om mej eller min blogg så är det bara att fråga.


(I nästa inlägg så tänkte jag skriva om smink och varför det är farligt osv)
Skriv gärna vad ni tycker om det.)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?