Seriöst?:O

2010-03-25, 21:16:52 / Kategori: Allmänt

 

Asså helt seriöst, Söderhamns sjukhus är fan "världens" dåligaste sjukhus, allafall idag. Vi hade beställt tid, och då fick vi vänta i väntrumet. Vi fick sitta där i 1 timme. Och sen ropa dom och då följde jag och mamma med. Då fick vi gå in i ett rum och vänta så länge. Sen fick vi sitta där i typ 30 minuter. Efter de så gick jag och mamma och fråga varför de tar så himla lång tid. Då sa dom att dom hade mycke att göra, och det förstår jag. Sen så sa dom att "min" läkare inte hade sagt att jag skulle röntgas igen. Men sen stog de det. Jaja, så imorron kl:09:15, ska jag åka till sjukhuset och röntga mej.

Hoppas de kommer gå bra imorron. Och hoppas att dom hittar nå, för om dom inte hittar nå så kommer jag ju få ont kanske hela mitt liv. Men om dom hittar nå kan dom ju liksom "bota" de.

Sen efter vi hade åka från sjukhuset så åkte vi och handla mat. När vi kom hem så hjälpte jag mamma att packa upp. Sen kom Ida hem till mej och sen gick vi till hon. Då spela jag GH(Gitar Hero) De gick bra. De va ungefär 1 år sen jag spela gh, men kul vare att spela gh allafall. Sen så gick vi ut me hunden. Sen så åkte jag hem. Så nu sitter jag här vid datan och bloggar och bdb.

Gammal bild på mej och Ida, jag har blont hår där. I sommras ungefär är bilden tagen.
Jag hade ingen annan bild som passa med texten, så jag tog denna bild, för jag och Ida va med på den och vi va idag.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?