Resturang i lördags!

2010-03-22, 22:45:26 / Kategori: Allmänt

 

I lördags så var jag,mamma, min storasyster och mammas kompis och åt på en resturang som heter: O´Learys Sportsbar. Det var typ som en sport"bar". Det hängde olika sporter på väggarna, det va jätte snyggt och fint på resturangen. Jag tog en kyckligsallad med massa olika grönsaker på. Dom hade lagt upp salladen jätte fint på tallriken. Och innan man åt så servera dom popcorn. Det va snällt. Och vi fick jätte stora glas, det fick plats 0,6 liter. De va mycke. Jag drack cola light. Det är absolut den bästa salladen som en resturang som har gjort sallad på. Salladen kosta: 150 kr, om ni inte tror mej kan ni åka dit och kolla själva. Men de var absolut värt priset. Jag var så himla mätt, men gott vare. Och medans vi satt och åt så var det hockey på tv:en, dom har dom tvdukar och massa andra typ plasma osv. Så vi satt och kolla på hockey. Det var djurgården och nå till lag. Men allafall, det var super god mat!

Detta var min sallad, mums.

Sen när vi skulle gå därifrån, så såg jag 1 dörr som de stog: Fanny´s Place. Så mamma knäppte kort på skylten och mej, jag stog brevid skylten. Jag orkar inte lägga upp bilden nu, jag kan göra det nånannan dag. Men jag tyckte det var fränt allfall. Inte varje dag man ser en dörr som de står ens namn på. Menmen, de var en jätte god mat!

 


lovisa

hoho, det var mig en dyr sallad :o



2010-03-23, 18:11:11 URL: http://lovisaellison.blogg.se/

Madde

Fränt tema ;) Snyggt som tusan :D<3

Fanny sluta ALDRIG att blogga för du äger på det ;)<3



2010-03-23, 19:42:27 URL: http://madderonnqvis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?